Thursday, October 23, 2008

尋找ZARA裙子。


Photo provided by Nob Mok

「紅黑格仔裙是購於ZARA,這條裙得來不易!原先係海港城 ZARA見到,果時都幾鐘意不過冇買!之後係雜誌見到+見到某某MODEL著過,忽然好想買!但再去海港城ZARA已經冇哂啦!!人是犯賤嘛!?失去時才懂珍惜!?於是去了圓方..沙田..都冇哂啦! 男友知道我好想要,於是某個星期六他定為"尋找ZARA裙子"之日,仲專登上左ZARA個網頁話我只剩3間分店未去!同時他有致電到分店詢問!(但SALES們唔知佢講既係邊1件!)於是PLAN了金鐘>IFC>CWB TIMES之行程!最終係第2站IFC搵到了!!非常的開心!像是完成了1個心願~最後都有去埋TIMES,結果TIMES都沒有啊!! 裙子1直等待到10月13那天晚上才穿上,因為那天是我23歲生日!照片在生日晚飯後於IFC 4/F 的平台影的!生日飯吃得很開心,謝謝男朋友的安排及這些年都待我很好!」

+++++

女生們都該經過這種時段。想買又唔買,十五十六下,結果錯過了機會,後來當然是恨錯難返。幸福的女孩子,身畔大多有人扙義相助。

我呢,現在一遇到猶豫時刻,一定選擇放棄。對衣對人都如是,不用煩。反正我那麼善忘,過後就忘了,也沒什麼可惜。