Tuesday, November 24, 2009

混血兄妹。


Photo provided by Jason Chan

“My daughter Anna Maria who turns two on the 9th of November is wearing a skirt handknitted by grandma Chan, my mother.

My wife dressed our son Kai up as a pirate for Halloween. Not much about clothing but I thought since you're on the mixed kids theme.”

+++++

看著住家男人陳先生的兩個小朋友日漸長大,我好像愈來愈老了。

說實話,我其實並不太喜歡小朋友。有些人,一看見小朋友就會發狂,又扮豬叫又扮小丑臉來討他們歡心,我著實有點不耐煩。不過呢,小朋友是很喜歡我的!因為我會當他們是朋友,而不會當他們是弱智囉。………很有哲理的一番話(?)。