Wednesday, November 18, 2009

湖光山色及正氣小人類。


Photo provided by Shuk Han

「睇左穿戴已經好耐好耐 (由你仲係中環返工果段時期) ~ HAHA!! 一路對衣著都係是是旦旦~ 今次SEND 相, 只係想俾你睇下咁靚既風景, 係我今年10月果陣去四川一個叫稻城既地方影o家~ 真係靚到點影都得~~希望你鍾意~
不過都講下著左咩: uniqlo 衛衣, Hard Wear 大風褸, Chevignon 牛仔褲, Addidas 波鞋, 頸巾 from Citysuper.」

+++++

她傳我幾張風景照,真的好美好美。(好明顯,敝站真的變成旅遊特區了)

看上去好冷呀,她穿得像隻人型粽。我猜假如我去到那種環境,會再穿多一件羽絨吧?

又,這位小姐的樣子(近照),像個正氣的義工,或教師。我發覺我的朋友中,沒一個的樣子如此正派。