Tuesday, May 19, 2009

伴 娘。


Photo provided by Holly

「the corset top and full skirt are all from H&M, in really GREAT price!!!!

among all the pillars so far appeared/ nominated in the site, i like Les the most!!!! he's damn gorgeous!!!!!!PLZZZZZZZZZZZZZ show more photos of him!!!!!!!

btw, here i am sending you one pic of me being bridesmaid for my friend. i guess that's the rule of sending email to 只穿喜歡的, i can't just sit here and read your post...... it's kinda 等價交換!」

+++++

最後那句,很合聽。希望有份看的人,都傳我照片,一起來玩。

關於扮娘的裝束,記得先前D小姐寫過她的小小感想,有這句:「兄弟姐妹團,唔使架喇,一對伴郎伴娘夠架喇!題外話:市面上的姐妹(我也做了N次),如果唔係太凍的話,影相時,可唔可以唔好個個都嬲住條紗巾呢(!!!)」

我覺得她寫得好絕,完全寫出了時下伴娘群的眾生相。我也不太明白,為何她們死都要圍著那塊大紗巾/披肩呢?吝嗇將身材示眾?不習慣穿吊帶?別告訴我她們怕冷,三十幾度隨時中暑的天氣喎!

我覺得HOLLY的肩膀應該很美呀,披著那塊東西,浪費了。

又,關於LES的照片,得得得,其實我天天都收到好些電郵叫我刊多些他的照片出來。我會努力,追瘦他的同黨的了。