Sunday, May 3, 2009

爆炸頭。


Photo provided by Alexisalexa

「雖是你敝站的隱蔽讀者多年, 一直沒有電郵給你. 但因為你想電髮的念頭, 終於按捺不住.

對此我大力贊成. (雖然完全不知道你被人炸爆左個頭會變成什麼樣子.. 不過我也不知道其實你直長頭髮是什麼樣子.. 所以無所謂啦..)
不過...如果要炸就要炸勁d... 千萬不要"就住就住".好似做人咁....如果唔係仲衰...兩頭唔到岸...
我諗你炸左個頭應該都會好型... (只不過早前我也炸左自己個頭跟住就好想其他人一齊炸左個頭) 唯一擔心係所有你相熟的男性都應該會啞左然後問你個頭發生左咩事.. 你會好想打死問d白癡問題既佢..
謹此付上我炸頭前後的照片以作參考... 」


+++++

前陣子說想電髮,大家都好熱心地介紹髮型師給我,在此要說聲謝謝。

坦白說,我常覺得要電這種很炸的頭,必須要天天都化妝,才能突出五官,否則,面目模糊又電這個爆炸頭,就像一個落泊的師奶了。Alexisalexa在這個髮型襯托下,很野性很有女人味,但若由我演譯呢?應該超恐怖吧………