Saturday, June 15, 2013

室內的空櫈(與衣著無關)。

 
Shirt:little room,好似係bauhaus 嘅少女line
Jeans: uniqlo(係好耐之前uniqlo剛在香港開鋪那時候買。超喜歡!因爲著得好似好瘦,名副其實skinny jeans! 而且只是299!想再買都沒有了, 宜家佢嘅skinny jeans都唔係呢果板型。很後悔當時沒有買多條!還有内裏那件打底的淨白色長袖tee亦都係uniqlo,那U型領呈現頸線鎖骨剛好,也很喜歡.)
Shoes:Campus. (忽然想起我讀小學四年班的時候也有類似這款的鞋,但是黑色布鞋,沒有牌子的。我記得那時候很喜歡那樣的黑色布鞋,但有次學校郊遊時卻被同學踩致鞋底甩出一半?我好記得當時哭了,係嚎哭! 衆人只係望住, 班主任還好似說都唔係貴野有咩好喊之類的話。宜家我自己諗番起果時係有d樣衰. 不過果時喊得咁勁,係因為真係好喜歡對鞋苦於沒有人理解還是其它情緒所致?但我發覺有些東西可以係由始至終地喜歡。)
Bag: 巴黎二手店買 (其實條背帶位有少少爛的, 宜家會小心用不會裝太多野, 果時係間店摷左好耐,鐘意但有瑕疵,30歐照俾,係一種不買白不買情況買下的。) -- From Crystal
 
___________________________________________
 
*點睛之處,是那張紅椅子。
*那條褲,嗯,我其實不太能接受到這種顏色的牛仔褲。