Thursday, October 8, 2009

藍天碧海esprit。


Photo provided by Kahim

「背心係esprit~ 細個0個陣娘親成日都係帶我地去esprit買衫
大個左又無去...不過有次有coupon又revisit 件衫質地好舒服呀 最鍾意cotton衫~ haha
短褲係i.t.買~ 貪佢唔係tight hot pants 肥左都唔會'jit'左d鬼鼠肉出黎
拖鞋係roxy買~ 鍾意佢乜都無~ (係...我係有個偏好買d乜design都無ge野)
草帽係stanley街邊買~買完即戴...不過好白癡0個日個袋擺唔落..帶到食完dinner仲戴緊xp
Pink sunglasses by H&M!! H&M 永遠都唔始點揀衫...不過d accessories 平平地係唔錯~
芥辣黃bangle by muse. 本地品牌...i love its earrings tooo!」

+++++

說起esprit,就想到那時的好時光。我那個年代(高中時),去esprit買衣服,是件很有型的事哦。大約十八、九歲的時候,我有個朋友進了esprit當售貨員,這對當時的我而言,簡直羨慕到死。當年的esprit是很潮的,縱使沒很多錢去買衣,但可以常去巡視已很滿足。

今時今日的esprit,愈來愈退化。可能大陸市場已讓邢生大賺特賺,都不留戀香港的薄利了。不過說真的,想在港繼續做下去的話,非得找來Leo Burnett幫它大改形象吧?Bossini現在不是愈戰愈勇嗎。