Friday, February 13, 2009

住家型男。


Photo provided by Jason.

“Hi, Took this in our living room one evening. Usually I wear glasses at home. They are from Oliver Peoples, not the most stylish but very durable. Shirt from Lacoste and jeans from the Gap. Happy CNY. (My head is tilted because I was on the phone.)”

+++++

(不停有人寫電郵來投訴,埋怨我不更新這裡,唉。有人更喊打地說,天天對著食人博士的照片,已感到好飽。看來大家是不會體諒十級忙的我啦,好灰。)

其實住家男jason在農曆年時已傳我照片。有些女讀者跟我說,覺得他好sweet,又顧家又會湊仔,是個理想伴侶云云。我覺得現今的女孩子,都很易騙囉,你又怎知他有沒有打老婆呢?………ok,我只是講笑,請不要電郵病毒給我。

Jason快點再寄照片給我啦,你是台柱來啊!